Veckans låt och lite mer:)

Heej!

Tidigt inlägg idag. Idag vaknade jag 7:50 och har ingen aning varför och det skulle vara ganska skönt att sova lite längre men så blev det inte.

Idag ska jag träna ett pass som heter TRX på fysiken och jag har vart på det en gång tidigare och det va jättejobbigt. Det är iaf som styrketräning och ingen kondis. Efter det kommer nog min farfar hit för min mamma fyllde år igår, sen ska jag även försöka hinna att åka till stan och köpa den jackan jag skrev om igår:). Sen kommer även några kompisar hit ikväll och vi ska spela några spel och sånt.

VECKANS LÅT

Här kommer veckans låt oxå!
Veckans låt är en låt som heter: Uncover och sjungs av Zara Larsson. den låten är jättebra och hon har en jättejättebra röst. Lyssna på den på youtube.

Det va väl allt. Ha en bra dag så bloggar jag kanske lite mer senare om jag hinner.

Kram linnea

Har tyvärr ingen passande bild eller nåt.... Men här är en bild från när jag åkte längdskidor en dag under jullovet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0