Teater

Hej hej
 
Idag har jag vart på dagiset som jag har vart på ganska mycket. Jag, en fröken och tre av barnen, de äldsta, var på teater på naturhistoriska museet. Den var faktiskt väldigt bra och rolig även om den var för barn från 5-10 år. Den handlade om kärlek och vänskap. Ja, efter det så gick jag till dagiset och så hade dom fruktkalas för att ett barn hade fyllt år och sen så var jag där hela dagen.
Kom precis hem nu och ska snart äta.
 
Vi var även ute väldigt mycket och det va jättekallt. Jag frös jättemycket så nu sitter jag med typ 8 par strumpor och massa kläder på mig. Varför måste det va så kallt. Det måste bli varmt snart tycker jag!!
 
Det va min dag. Kram linnea
 
Vinter och snö
 
Sommar och jordgubbar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0