Snabbt genomgång..

Hejsan!
 
Jag tänkte att jag tänkte lägga upp en liten snabb "samling" av de senaste dagarna som jag inte har bloggat om.
 
Fredag: I fredags så var jag och min familj och bowlade. Det var kul men jag fick typ bara 150 poäng när de andra hade närmare 300 poäng. Till och med mina lillebröder... När jag kom hem så gick jag till dagiset och var där till 16 när det sista barnet gick hem.
 
Lördag: Då gjorde jag inte så jättemycket. Jag tränade på förmiddagen och sen kollade jag på slalom och TV på eftermiddagen. Mellodifestivalen var igår oxå som jag även kollade på.
 
Idag (söndag): Idag så har jag vart i stan och shoppat lite med min mamma. Det var väldigt trevligt faktiskt. När jag kom hem åt jag och sen har jag kollat på ett avsnit av "Desperate Housewifes" och nu sitter jag vid datan och bloggar.
 
Det var de senaste dagarna på den här veckan. Även de sista dagarna på lovet:(( Imon är det skola igen och det ska inte bli kul förutom att träffa kompisarna. Vi hade även två stycken som slutade och nu kanske vi har fått två nya i klassen men jag vet inte. Hoppas att de är snälla:))
 
Ha det bäst
Kram Linnea
 
Här är en bild från när vi bowlade. Har typ inga bilder mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0