Sjukgymnasten

Hej hej.

Nu är jag på väg till skolan efter att ha vart hos sjukgymnasten. Där har jag fått några nya övningar till mina knän och lite sånt. Idag börjar jag egentligen 8:40 och det är den om 6 min så jag kommer nog att missa språket lite. (Det är ändå inte så kul...).

Aja, när jag kommer hem idag så ska jag göra mina övningar och sen plugga lite matte för vi har prov på fredag och jag fattar typ inget. Jag farter själva grunden men inget svårare som man ska kunna om man vill ha högre betyg som jag vill.

Aa det va väl det.
Ha en bra skoldag.
Kram linnea

Jag va även på bio i helgen med min kompis Hanna. Vi såg "Beautiful creatures" och den va jättebra! Den borde ni se.
Här är en bild på bion innan den börjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0