Semlor

HEEJ!

Idag är det fettisdagen och det betyder att man ska äta semlor idag och det ar jag precis bakat. Har ni ätit semlor idag?

Filmen igår som jag sa att jag skulle skriva om var faktiskt väldigt bra. Det är en sån film som man kan ha hemma och kolla på när man inte har något att göra. Den va mycket bra och det tyckte nog de andra jag va med oxå:)

Dagen då. Ja, idag har jag vart och lekt/ åkt stjärtlapp med några barn från ett dagis där min mamma jobbar. Det va kul och så fick jag lite frisk luft;). När jag kom hem så fixade jag lite, jag vet inte riktigt vad jag gjorde men jaja. Sen så har jag precis bakat semlor. Hoppas att dom blir goda, det luktar i alla fall gott:)

Det var min dag. Ha det gött!
Kram linnea

Dom är inte riktigt färdiga än med här är iaf själva semlan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0