På väg till Brunnsparken

Hej hej!

Nu sitter jag på spårvagnen och är på väg till Brunnsparken för att möta kompisarna och fika och sen bio!
Det blir nog väldigt kul!
Idag har jag faktiskt hunnit med ganska mycket. Imorse eller vid typ 11 tiden så tränade jag på gymmet sen gick jag hem och åt lunch, mackaroner med köttfärssås. Efter det gick jag till ett dagis som min mamma jobbar på nu och hälsade på, jag har även praoat där. Det var verkligen kul! Sen gick jag hem och diska och nu sitter jag på 10:an och är snart på Brunnsparken.

Nu måste jag sluta. Ska gå av nu typ...
Ha det bra
Kram Linnea

Bilden passar inte så bra in med det andra men det är iaf ett spel. Det är nog världens roligaste spel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0