Bakat muffins

Hej hej alla!
 
Idag är det söndag och det betyder att imn så är det måndag och egentligen så ska det ju va skola men den här veckan så har ju vi sportlov! Det är verkligen skönt. Egentligen brukar vi alltid vara i Lofsdalen och åka slalom på sportlovet men så vart det inte i år vilket är väldigt synd. Imon ska jag även gå på bio med några av mina kära vänner från skolanoch det kommer att bli väldigt kul:)) berättar mer om det imon.
 
Idag däremot har jag inte gjort så mycket. vaknade tidigt så jag kollade färdigt på filmen som jag började kolla på i går kväll (The Hungergames).Efter det gick jag upp och åt frukost och sen kollade jag på en annan film (Mamma Mia). Den filmen är väldigt bra faktiskt tycker jag. När den tog slut så bakade jag massa muffins så nu blir det mycket muffin-ätande. Det var i alla fall det senaste jag gjorde så nu sitter jag och bloggar och lyssnar på musik.
 
Det va min dag. ha det bäst.
Kram linnea.
 
här är mina muffins som jag bakade, inte så jättefina kanske.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0