Bowling

TJA! (Sorry att jag inte bloggat på länge)
 
Idag iaf så har jag vart i skolan så klart men det var ingen vanlig tisdag:) Vi hade ett specialschema.
När vi kom till skolan satt det en lapp på dörren och där stod det att efter lunch skulle vi åka till Järntorget men inte vad vi skulle göra där. Ja, det tyckte då alla va ganska spännande. Innan vi åkte städade vi klassrummen och skåpen, spelade lite spel och gick på tipspromenad i skolan. Sen hade vi även språk och det var roligare än det brukar vara för det va sista språklektionen för i år och vi lekte även lite lekar. Sen åt vi mat och efter det tog vi färjan över till Rosenlund och spårvagnen därifrån till nån hållplats. Sen skulle vi bowla och det va jättekul för det va jättelänge sen jag gjorde det senast och jag va bättre än jag trodda att jag skulle vara.
Det va det jag typ har gjort idag. När jag kom hem spelade jag lite COD och kollade på Gossip Girl.
 
Det va det. Imon kommer även Veckans låt! Ha det bra
kram linnea
 
Har lite bildbrist så jag får ta kameran och gå ut och fota lite :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0